zalex_ua писал(а):zalex_ua писал(а):zalex_ua писал(а):
Ок, думаю не буду чекати, вчора (19-го) ввечері відправив Звіт знову, зі свіжою датою звісно.
Досі не отримав ні Повідомлення ні Квитанції №1.
І що робити ? що чекати ?
.... і пройшло 10 днів ....
За ці 10 днів я безліч разів телефонував на гарячу лінію 0800 501007.
https://sfs.gov.ua/others/kontakti/
Тільки тричі мені вдавалось дочекатись щоб мене з'єднали з відділом інформ. забезпечення.
Вони бачать мій звіт і кажуть що звіт успішно прийнятий. Тричі мені повторно надсилали квитанції про прийняття, але я їх так і не отримав.
Нагадаю що раніше я успішно отримував квитанції про прийняття, нічого ж не мінялось із мого боку. Пошта на i.ua, в спам не попало, все з цим добре.
Сьогодні коли втретє до них додзвонився то спробував розібратись але жіночка на тому кінці дроту каже - звоніть своїм провайдерам і т.д.
Я ж їй - та провайдери тут ні до чого, пошта хоститься на загальноукраїнському порталі який високо-доступний.
Питаю які ще можуть бути шляхи для отримання тих квитанцій звітів? Може я можу приїхати кудись щоб скинули чи що?
Відповідає - ні, нічого не можемо, ждіть листа, відправляю ... і кладе слухавку.
Звісно лист не прийшов.
Телефонувати більше не бачу сенсу.
Що робити?
Як звичайно живе ФОП ?
Вірно - раз на квартал відправляє звіт по ЄП і раз на рік звіт по ЄСВ
Звіт по ЄП відправляємо Сонатою (прийшла на заміну ДПС захист звітності) тому воно в пам'яті краще закарбовується. А от по ЄСВ за рік все забувається як робити і відправляти.
От тому то в пам'яті закарбувалось, що коли відправив звіт по ЄП то чекай поки звалиться лист в поштову скриньку (якою я користують постійно) з повідомленням і тоді вже можна запускати Сонату і отримувати квитанції.
Вірно? Так!
От тому то я і просто чекав появи листів в своїй поштовій програмі.
І раптом я сьогодні після 6-го раунду безуспішної переписки з адмінами пошти i.ua вирішив тицнути на кнопку "Отримати повідомлення F9" в самому Me Doc.
І о чудо - мені звалилось купа повідомлень - всі 10 штук - 1 повідомлення, 4 квитанції №1 і 5 квитанцій №2
В мене очі на лоб полізли.
Я ж ці всі 10 днів ні разу цю кнопочку не тицяв, бо чого її тицяти якщо листів немає?
Почнемо з цитат:Комментарий: 79
5) Почему в почте нет того, что отправил и принял M.E.DOC, он что отправляет напрямую, зачем тогда настройки ящика(тип соединения: отправка через службу шлюза)?
тут https://opz.org.ua/index.php?name=News&o ... le&sid=381
І я тепер хотів би також задати це саме питання програмерам MeDoc
Ви шо суки не могли по людськи все зробити щоб не вводити в оману користувачів ?
Бо коли я починаю відправляти то мені явно кажуть що відправляють на zvit@sta.gov.ua
І ніхто бл..., ніхто мене не попередив що насправді використано протокол HTTP без застосування поштової скриньки.
Таким чином MeDoc слав XML за допомогою POST /ZvitPost3/SDOWeb.asmx HTTP/1.1 на 212.90.165.225
Логічно дійшов висновку що якщо звіт відправлено за допомогою шлюзу то і відповідь можна отримати тільки через шлюз.
Ну от як я міг знати що не треба чекати відповіді на поштову скриньку ?
Хочу задати питання прогамерам - а якого х... в Головне меню -> Адміністрування -> Журнал подій, коли виставлені зокрема такі чекбокси як "Відправка документу" "Обробка вхідних документів", нічого подібного немає в самому журналі ?
Зате потім нарив ось таке: меню Сервіс -> Автоматична обробка кореспонденції
де в колонці Тип з'єднання бачимо що в минулому році був момент що була використана поштова скринька (Відправка по пошті), але тільки один раз, а всі решту разів "Відправка через службу шлюза"
Питання до тих хто на лінії підтримки податкової сидить - чому після 5 разів коли я насилу до вас дозвонювався все на що у вас хватало розуму це сказати що ми вам ще раз перешлемо і швидко кидати трубку.
Ну хіба я перший хто потенційно на таке наривається? Да готовий поспорити що ні!
Бо уявляю наскільки це масовий сервіс і які проблеми можуть бути.
А вони могли просто спитати: Що слали? - ЄСВ! - ОК, чим слали? - МеДок! ОК, з чого зробили висновок що немає відповіді? - Немає листів в скринці! - А перевірте в самій програмі ручне отримання повідомлень, бо у вашому випадку можливо, і скоріш за все скринька не використовувалась і тільки через шлюз можна отримати результат.
Суппорт i.ua правда тоже красавчики - в першому ж листі мені сказали що zvit@sta.gov.ua заблокований за спам, чим ввели мене в оману і пустили по хибному шляху.
буду радий якщо цей мій опус комусь буде корисним
не ту країну назвали гондурасом ....
мабуть точно пора валити ...
А можна пару конкретних речень-виводів із всього цього опусу, які стануть в пригоді іншим платникам при відправці звітності.